Wednesday, January 14, 2009

Nadaiku faham

huhuhuhu....permulaan hari yang sangat membosankan... nak tau kenapa? pertamanya, kena turun kelas awal pagi... dahlah aku ni jenis yang liat sangat nak bangun awal pagi. Biasa time aku bangun jam 8 tapi hari ini kena bangun lebih awal iaitu jam 7 kerana kelas start jam 8. apa yang menyedihkan, walaupun aku bangun awal aku tetap lewat sampai kelas... lewat 2 biasalah bagi mereka yang bergelar student tapi lain pula yang terjadi kepada aku hari ini, dahlah bangun lewat, datang lewat, kena pula denda duduk kat depan kelas... apa yang best aku dapat kenal baru yang berasal dari Jepun... Kenji namanya... hahaha.. best juga dapat bkawan dengan orang jepun ini.. banyak yang dapat aku belajar...

4 comments:

  1. mena kh?????????
    da niat laen nk..wakakaa..

    ReplyDelete
  2. hai....
    manas tok dr, mun nyah tau ko kacau kenji tok huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  3. Please creat links to:
    - http://www.syahrulnizam.com
    - http://tmt1013.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. allah ko tue mmg kaki lmbt g kls pun..
    mcm laa aku knl ko smlm..huhu

    ReplyDelete